Werkplaatsreceptie - Interim Service Adviseur
Op het moment dat er sprake is van onderbezetting op de werkplaatsreceptie dan is dit snel aan allerlei zaken te merken. De te factureren orders stapelen zich op, klanten worden niet op tijd gebeld en de klanttevredenheid duikt omlaag. De service adviseur is cruciaal in de aftersales en Automotive Service Support weet dit als geen ander. Niet voor niets beschikken wij over meer dan 20 jaar ervaring in het vak van service adviseur.
Mocht er in uw bedrijf, door bijvoorbeeld een ontstane vacature of ziekte tijdelijk een service adviseur nodig zijn, neem dan gerust contact op!
Magazijn - Interim Magazijn Medewerker
De processen in het magazijn hebben een directe invloed op de hele aftersales machine en zeker ook op de klanttevredenheid. Alle onderdelen juist en op tijd besteld of aangevuld is van groot belang.
Als er in uw magazijn dus een schakel is uitgevallen, wacht dan niet te lang maar neem contact met ons op!
Werkplaats - Interim 1e Monteur/APK keurmeester
De werkplaats is een urenfabriek! Het is dus van groot belang dat het werk hier doorgaat. En tegelijkertijd wordt in de werkplaats ook op het vlak van klanttevredenheid vaak een verschil gemaakt. Als de werkdruk door een uitbreidend klantenbestand, een opengevallen plaats of bijvoorbeeld de bandenwisselperiode te hoog wordt heeft dit dan ook meestal negatieve gevolgen.
Ook op het gebied van onderhoud en reparatie kunnen wij u als 1e monteur prima helpen! Ook APK keuren behoort tot de mogelijkheden. Neem dus contact op voor extra handen in uw werkplaats.
Back Office - Facturist, Garantie Medewerker of Commercieel Medewerker
Door uitval van personeel of om andere redenen kan er een achterstand ontstaan in de facturatie. Meestal zijn dit, samen met bijvoorbeeld het claimen van garantie, de taken die het eerst achterblijven en gaan opstapelen. Maar dit gaat wel over omzet!
Door de ruime ervaring hiermee kan Automotive Service Support u prima helpen.
Daarnaast kunnen wij u op marketing gebied ook prima ondersteunen met bijvoorbeeld het nabellen van klanten of andere vormen van telefonische klant benadering. Zoals de klanten die langer dan een jaar niet in uw werkplaats zijn geweest, waar zijn ze?
Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden!